pondělí 15. listopadu 2010

A tak jde u nás čas

Bylo 14.11.2008 ráno jsem se probudila a bolelo mi břicho, no spíš močák no prostě bylo něco jinak, tak jsem zvedla telefon - a říkam mami prosím tě mě bolí břicho a máma mi říka , Prosím tě zavolej si sanitku :o)
Bylo 14.11.2009 , ráno jsem vstala nic mě nebolelo , udělala jsem snídani, uklidila , zajela pro dort a sfoukávala se první svíčka na dortu .

Bylo 14.11.2010 , ráno jsem vstala , opět mi nic nebylo , šla jsem vyzvednout z vedlejšího pokoje tu naší zlobilku , šla jsem si s ní ještě lehnout do naší postele, pak jsem se nasnídali a odpoledne jsme si dali dort - letos uz jsme meli mít svíčky dvě, ale teta nám to spletla a dala nám jen jednu svíčku , ale ta DVOJKA tam byla :o)


a tak jde u nás čas ......

Žádné komentáře:

Okomentovat