čtvrtek 3. ledna 2013

Silvestrovsko-novoroční počin

Vítám , všechny v novém roce 2013. Všem ještě jednou si dovolím popřát pevné zdraví, a těm co šijí tak přeji aby nám to dobře šilo i v tomto roce. O Silvestra jsem musela jít do práce a když jsem přišla domů, byla jsem velmi mile překvapená. Manžel s Vandičkou všechno připravili , uklidili , navařili . Takže jsem se jen převlékla a mohla si užít tento poslední den . Ale nedokáži jen tak sedět a když jsem si vařila čaj napadlo mě , udělat si látku obarvenou v čaji a od tohoto momentu jsem už začala přesně vědět co budu dělat. A strasně mě to bavilo.
Upřímě v televizy nešlo ale vubec nic, takže u nás šel film za filmem , pak přípitek a já šla ješte chvilku šít, a ještě jeden film a spát. Na Nový rok jsem celý polštář dokončila. Mám z něho velikou radost. Budu ráda, když tento polštář udělá " díru do světa " .

2 komentáře:

  1. Týý jo, celý svátky jsi prošila, to musela být pohodička:-)))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  2. Ajko, ano uplně jeste přidám co jsem sila presne o Vanocni svatky :o) tak " luxus " :o))

    OdpovědětVymazat