pátek 4. ledna 2013

Vánoční počin

Sice jsem to trochu přehodila,ale zase jsem Vám všem nejdříve chtěla popřát a tak se Silvestrovsko- novoroční počin hodil dříve než tento. Vánoční atmosféra, která u nás panavola již od první adventní neděle se opravdu doslova změnila na ještě vánočnější atmosféru o zlatém adventním víkendu . Vše bylo připraveno ( lítala jsem jako fretka ), jen jsem v něděli dovařovala abych o středrém dnu mohla jen zapéct kubu a osmažit řízky , řekla bych že neděle byla nejkritičtější. Od pondělního rána , jsem veděla , že dnes budu tvořit. A také tomu tak bylo. Těšila jsem se na to jak malá holka. Už dlouhou dobu jsem koukala na jeden blog , kde byla nádherná taštička ono ani nejde o to, že to je taštička ale o ten obrázek . Až ho uvidíte bude Vám to jasné odkud vítr vane. Opravdu mi to bavilo.
kostičky jsou velké 1 x 1 palec
Doufám , že mě toto jako by řekla Arnoštka ze seriálu en-ten-tý-ky šitíčko-vyšíváníčko bude dlouho bavit. Přeji Vám krásný den . Renata

Žádné komentáře:

Okomentovat